Monday, November 14, 2011

Karma - Faizal Tahir


Seumur hidup memang tak mungkin
Untuk aku terus bersamamu
Seumur hidup hanya untukmu
Menyakitkan memuaskan dirimu

Chorus
Halalkan segala makan dan minumku
Cari aku kira kau masih berani
Berdepan realiti
Hey hey jangan kau sentuh
Aku bukan boneka
Kamulah kamu
Aku bukan boneka
Kelak kau tahu
Lewat harimu

Lima tahun dalam kegelapan
Hari ini kau bebas berjalan
Lima tahun dalam kebenaran
Hari ini hari kamu dan aku

Ulang Chorus

Dan karma kan mengambil tempat
Menjemput kau buatku
Ku harapkan kau kembali

Hey hey biar kau tahu
Aku bukan boneka
Akulah aku
Aku bukan boneka
Kini kau tahu
Lewat hariku

Biar kau tahu
Aku bukan boneka
Akulah aku
Akulah aku
Kini kau tahu
Lewat hariku

Thursday, November 10, 2011

Kejora - Search


Sinaran matamu bak kejora

Di tengah malam

Menyuluh kedamaian hati

Halusnya lengang sehalus

Sutra cinta

Melembutkan setiap kata

Harum kasturi harum rambutmu

Ingin ku belai

Bertambah harum kita

Indah keperibadianmu

Indah bicara

Menyegarkan semangat daku

Bila kau berada di sampingku

Semuanya menjadi keindahan hidupku


Sunday, October 30, 2011

Terhenti Di Sini - Asfan


Sedangku membaca wajahmu
Senyumanmu menggambarkan sesuatu
Jika kau fahami isi hatiku
Ku tak ingin waktu henti tanpamu

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini

Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Andai kau dapat memahami
Bahawa ku menangung semua ini
Bukan niatku ingin kau pergi
kerna ku masih terhenti di sini

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta

Saturday, October 29, 2011

Lelaki Tak Guna - Tiga


Berdesing telingamu ditengking
Ditohmah dan dicerca
Kau
Kau sangka bahawa itu cinta
Tandanya kau setia
Baik diam saja

Setiap hari kau fikir
Esok lebih baik
Kau tunggu punyalah tunggu
Tapi dia masih masih begitu

Bila hati asyik terluka
Putus harapan pada cinta
Tanda dia lelaki tak guna
Lebih baik kau tinggalkannya
Oh tinggalkannya
Oh tinggalkannya

Friday, October 28, 2011

Pasha Ungu Ft. Adelia - Penghujung Cintaku


Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini telah ada yang miliki

Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu

Tuesday, October 25, 2011

Hazama-Cinta Teragung


Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku

Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Woo Woooo

Sejenis perasaan ku abaikan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta teragung darimu

Wooooowooo

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku

Monday, October 24, 2011

Sunday, October 23, 2011

Kisah Dogeng - Stacy


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Saturday, October 22, 2011

Terasa Di Syurga - Sofaz


Engkau tersenyum malu
Bila ku bertanya
Adakah diriku ada di hatimu

Aku amat terasa
Lirikan manjamu
Membuat diriku terus terlena

Indahnya rasa bila dicintai
Hidup ini terasa di syurga
Tak sabar menunggu hari esok
Umpama mawar yang sedang mekar

Oh kasihku
Cintailah diriku
Sayangilah hatiku
Sepenuh jiwamu

Indahnya rasa bila dicintai
Hidup ini terasa di syurga
Tak sabar menunggu hari esok
Umpama mawar yang sedang mekar

Indahnya rasa bila dicintai
Hidup ini terasa di syurga
Tak sabar menunggu hari esok
Umpama mawar yang sedang mekar

Oh kasihku
Cintailah diriku
Sayangilah hatiku
Sepenuh jiwamu

Friday, October 21, 2011

Thursday, October 20, 2011

Geisha : Lirik & Video Cinta & Benci


bagaimana cara membuatmu bahagia
nyaris ku menyerah jalani semua
tlah berbagai kata ku ungkap percuma
agar kau percaya cintaku berharga
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
tak kuat ku menahanmu, mempertahankan cintaku
namun kau begitu saja, tak pernah merindu

reff:
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

apa kau mengerti ku sedih sendiri
tanpa ada kamu ku merasa sepi

tlah lama ku menantimu, diam sendiri menunggu
setengah hati mencinta, ku sakit karenamu

repeat reff

woo ooo ku sakit karenamu

sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci

sungguh aku tak bisa membenci dirimu
sesungguhnya aku tak mampu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci ooo
cinta dan benci ooo yang ku rasa



Wednesday, October 19, 2011

Cinta Muka Buku - Najwa Latiff


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. benarkah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku

Monday, October 17, 2011

Sunday, October 16, 2011

AISHITERU ( Menunggu )-by ZIVILIA BAND


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

[**]
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Back to [*][**]

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
O…wu..wo..o..

Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali

Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo

Back to [*][**]

Wo wo wo..
Wo wo wo..a a ai aishiteru


Saturday, October 15, 2011

Konsert Kejora Search

Lagu & Lirik Lelaki Seperti Aku


Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Memang tak ada lelaki sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu
Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu


Oo baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

Friday, October 14, 2011

KRU - Tiga Kata

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta

Chorus
Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta kamu
Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta

Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Ditakdirkan berpisah

Ulang Chorus

(Rap)
Dalam kesibukan
Kita seringkali mula hilang kemesraaan dengan mereka di sisi
Tak rasa bersyukur
Tak rasa berbangga mempunyai bahu sedia untuk kita bersandar
Pejamkan matamu
Lihatlah di hatimu semua kasih terhimpun dibiarkan terkurung
Jadi luahkan sekarang luahkan

Ulang Chorus

Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta kamu
Katakan ci ci cinta
Ci ci cinta (Aku cinta padamu)

Wo ai ni
I love you



Dadali - Disaat Aku Mencintaimu


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Monday, May 30, 2011

Wednesday, April 20, 2011

Tuesday, April 19, 2011

Sunday, April 17, 2011

Saturday, April 16, 2011

Monday, April 11, 2011

Sunday, April 10, 2011

Saturday, January 15, 2011

Fasha Sandha Bikini Seksi

Kami menerima 6 set gambar ratu kontroversi Fasha Sandha seksi, lengkap berbikini ketika bercuti di Bali baru-baru ini. Menurut informer, Fasha Sandha turun ke Bali bersama rakan-rakan untuk menyambut tahun baru 2011, kelibat Jejai tidak ada sebab tidak turut serta.

Gambar-gambar ini mungkin petanda Fasha Sandha mahukan kontroversi yang lebih segar sempena tahun baru. Kalau tak silap kami, tahun lepas dia mengakhiri kontroversi dengan gambar ratu gelek ketika menyambut Halloween. Enjoice Fasha Sandha dalam versi cuti-cuti bali selepas ini.
















Wednesday, January 12, 2011

Video Kalau Berpacaran- Ana Rafalli feat Suhaimi Meor Hassan

Sohaimi Mior Hassan
Kalau berpacaran
Memang banyak pantang larang
Menjaga susila
Ibu bapa adik abang

Apabila berdua
Carilah tempat yang terang
Agar tidak pula
Mencuba aksi terlarang
Korus
Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang
Biar malu-malu
Biar segan-segan
Kerna malu itu
Perisai orang beriman
Ana Raffali
Kalau berpacaran
Jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan
Jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan
Meminang dengan segera
Kalau terlambat kasihmu disambar buaya
Ulang korus
Altimet
Yeah
Kita sambung cerita
Kalau kamu berdua
Aku yang ketiga
Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apa
Berani buat terima padah
Kalau tak sedia
Ucap syahadah

Video Hanyut Faizal Tahir, Anugerah Juara Lagu 25 - Hanyut

Lirik Lagu Hanyut - Faizal Tahir

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Repeat Chorus

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

Sunday, January 9, 2011

Adakah Angelina anak luar nikah Watie?

Adakah Angelina anak luar nikah watie?

Artis Malaysia gosip artis | 9 January, 2011
Agak terkejut bila kami menonton Melodi tadi apabila ada seorang budak perempuan, yang dikenali sebagai Angelina mengaku yang dia adalah anak luar nikah kepada seorang artis wanita.. Angelina yang kini berumur 15 tahun juga sanggup melakukan ujian Dna bagi memastikan yang artis tersebut sememangnya ibu kandung dia..

Menurut Angelina, beliau hanya dijaga beberapa hari sahaja oleh ibu kandungnya selepas dilahirkan dan kemudianya dia diserahkan kepada ibu angkatnya, Angelina dilahirkan pada 23.11.1996 tetapi disebabkan kelewatan ibu angkatnya membuat surat beranak, Tarikh lahir Angelina telah menjadi 21.02.1997.. Angelina hanya mengetahui perkara sebenar mengenai ibu kandungnya adalah seorang artis popular pada 6.08.2010.. Dan baru sekarang Angelina muncul di melodi kerana ibu kandungnya seakan-akan tidak menghiraukan kewujudanya..
MyGosip masih lagi tidak tahu siapakah artis yang dikatakan ibu kandung kepada Angelina ni.. Tapi ada gosip-gosip panas mengatakan yang artis tu adalah Watie.. Gosip panas ini muncul apabila gambar yang dikaburkan oleh melodi seiras-iras muka watie… Malah apa yang menguatkan gosip ni, apabila gambar teman lelaki terbaru artis tersebut turut ditayangkan.. dan semestinya wajah yang dikaburkan tu seiras-iras dengan gaya joey.. Ditambah lagi dengan credit kepada wartawan apabila melodi tamat ada menunjukan title “Anak Watie”..
Tetapi kita jangan lah cepat melatah dengan menunding jari terus kepada watie.. Mungkin juga Angelina hanya membuat-buat cerita.. Tiada siapa yang tahu kan.. Jadi sama-sama la kita tunggu kenyataan daripada watie sendiri sebelum kita membuat kesimpulan… Apa-apa pun jom kita layan gambar yang dikatakan seiras-iras dengan watie dan teman lelaki barunya ni..
gambar seiras watie elite dalam melodi kes anak luar nikah angelina
gambar teman lelaki watie zoey dalam melodi kes anak luar nikah angelina
gambar credit melodi menunjukan title anak watie
sms yang dihantar kepada angelina
sms yang dihantar kepada angelina
gambar angelina yang dikatakan anak kepada watie elite

Anugerah Juara Lagu 25

Faizal rendam dalam air di AJL25..................http://www.youtube.com/watch?v=q9-AX8ludxw

1. Tajuk: Hanyut
Komposer: Audi Mok/Faizal Tahir
Pe Penyanyi: Faizal Tahir

2 Tajuk: Selamat Malam
Komposer: Audi Mok/Faizal Tahir
Penyanyi: Faizal Tahir

. Tajuk: Kebahagiaan Dalam Perpisahan
Komposer: Edry Abdul Halim
Penyanyi: Shahir

4 Tajuk: Tolong Ingatkan Aku
Komposer: Ana Rafali
Penyanyi: Ana Rafali

5. Tajuk: Berlari
Komposer: Tomok & Shazee Ishak
Penyanyi: Tomok

6. Tajuk: Pelita
Komposer: Loque
Penyanyi: API

7. Tajuk: Jahat
Komposer: Edry Abdul Halim
Penyanyi: Stacy

8. Tajuk: Ku Ada Kamu
Komposer: Edry Abdul Halim
Penyanyi: Adira

9. Tajuk: Mencari Konklusi
Komposer: Noh Hujan
Penyanyi: Hujan

10 Tajuk: Ekstravaganza
Komposer: Sam Bunkface
Penyanyi: Bunkface

11 Tajuk: Sofea Jane
Komposer: Sham Kamikaze & Iswandy/ Farril
Penyanyi: Black

12 Tajuk: Drama King
Komposer: Taja/ Tun Teja
Penyanyi: Meet Uncle Hussain featuring Black

13 Tajuk: Noktah Cinta
Komposer: Ajai/ Sheikh Qalam
Penyanyi: Hafiz

Tajuk: Cinta Sempurna
Komposer: Yuna
Penyanyi: Yuna

InsyaAllah – Maher Zain

InsyaAllah by Maher Zain is a song that quite suitable to our soul when we are cornered or in despair. It’s a simple song but if you really understand the lyric, you’ll know that Allah never abandon you in whatever situation you’re in or whatever you do. Ask for His forgiveness and never do the bad deed again. That’s all He ask.

Maher Zain

Maher Zain

InsyaAllah – Maher Zain

Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can`t see which way to go
Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side

Insya Allah 2x
Insya Allah you`ll find your way

Everytime you can make one more mistake
You feel you can`t repent
And that its way too late
Your`re so confused,wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame

Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insya Allah 2x
Insya Allah you`ll find your way
Insya Allah 2x
Insya Allah you`ll find your way

Turn to Allah
He`s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don`t let me go astray
You`re the only one that showed me the way,
Showed me the way 2x
Insya Allah 2x
Insya Allah we`ll find the way

Maher Zain

Maher Zain

Maher Zain

Maher Zain


Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku





download : http://www.mediafire.com/?1fn33ycxot9y7kg